מנהרות חיזבאללה : מבצע מגן צפוני צה ל פוצץ לראשונה מנהרה של חיזבאללה ישראל היום : פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי

מנהרות חיזבאללה : מ×'צע מ×'ן צפוני צ×" ל פוצץ לראשונ×" מנ×"ר×" של ×—×™×–×'אלל×" ישראל ×"יום : פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי. אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני.

להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני. אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה.

סיור חסר תק×
סיור חסר תק×"ים ×'מנ×"רת ×"×"×'ל של ×—×™×–×'אלל×" from www.idf.il
Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה. Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית.

כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים:

אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה. מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות

Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני.

מיוח×
מיוח×" כך נחשפו מנ×"רות ×—×™×–×'אלל×" Youtube from i.ytimg.com
כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים:

Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית.

להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה. Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי

מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח.

N12 ×
N12 ×"צצ×" למנ×"רות ×—×™×–×'אלל×" ×'מקסיקו from img.mako.co.il
Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח. אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה.

Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית.

May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני. מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook